Algemene voorwaarden ServicedeskED
E-mail: contact@servicedesked.nl
Website: www.servicedesked.nl
Artikel – Definities
ServicedeskED: ServicedeskED, gevestigd te Den haag, KvK-nummer 68850697.
Klant: degene met wie ServicedeskED een overeenkomst is aangegaan.
Partijen: ServicedeskED en Klant samen.
Consument: een Klant die tevens een individu is en die als privépersoon handelt.
Artikel – Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen, werkzaamheden, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van diensten of producten door of namens ServicedeskED.
ServicedeskED en de Klant kunnen alleen afwijken van deze voorwaarden als dat schriftelijk is afgesproken.
- ServicedeskED en de Klant sluiten de toepasselijkheid van de algemene voorwaarden van de Klant of van anderen uitdrukkelijk uit.
Artikel – Prijzen
ServicedeskED hanteert prijzen in euro’s en exclusief btw en exclusief eventuele overige kosten zoals administratie- of verzendkosten, tenzij schriftelijk anders is afgesproken.
ServicedeskED mag de prijzen van zijn diensten en producten op zijn website en in andere uitingen altijd wijzigen.
De prijs met betrekking tot een dienstverlening wordt door ServicedeskED vastgesteld op grond van de werkelijk bestede uren.
De prijs wordt berekend volgens de gebruikelijke uurtarieven van ServicedeskED, geldend voor de periode waarin hij de werkzaamheden verricht, tenzij een afwijkend uurtarief is afgesproken.
Wanneer ServicedeskED en de Klant voor de dienstverlening een totaalbedrag afspreken, is dit altijd een richtprijs, tenzij schriftelijk anders is afgesproken..
ServicedeskED mag tot 10% van de richtprijs afwijken.
ServicedeskED moet de Klant op tijd laten weten waarom een hogere prijs gerechtvaardigd is, wanneer de richtprijs meer dan 10% hoger uit gaat vallen.
De Klant mag het deel van de opdracht dat boven de richtprijs (vermeerderd met 10%) uitkomt laten vervallen, wanneer de richtprijs meer dan 10% hoger uit gaat vallen.
ServicedeskED mag zijn prijzen jaarlijks aanpassen.
ServicedeskED zal prijsaanpassingen meedelen aan de Klant voorafgaand aan de ingang ervan.
De consument mag de overeenkomst met ServicedeskED opzeggen wanneer hij het niet eens is met de prijsverhoging.
Artikel – Betalingen en betalingstermijn
ServicedeskED mag bij het aangaan van de overeenkomst een aanbetaling tot 50% van het afgesproken bedrag verlangen.
De Klant moet een betaling achteraf binnen 1 maand na levering hebben voldaan.
De betalingstermijnen die ServicedeskED hanteert, zijn fatale betalingstermijnen. Dat betekent dat indien de Klant het afgesproken bedrag niet uiterlijk op de laatste dag van de betalingstermijn heeft betaald, hij automatisch in verzuim en in gebreke is, zonder dat ServicedeskED aan de Klant een aanmaning hoeft te sturen of in gebreke hoeft te stellen.
ServicedeskED mag een levering afhankelijk stellen van onmiddellijke betaling dan wel een zekerheidstelling eisen voor het totale bedrag van de diensten of producten.
Artikel – Gevolgen te late betaling
Betaalt de Klant niet binnen de afgesproken termijn, dan mag ServicedeskED de wettelijke rente per maand voor handelstransacties in rekening brengen vanaf de dag dat de Klant in verzuim is, waarbij een gedeelte van een maand voor een hele maand wordt gerekend.
Wanneer de Klant in verzuim is, moet hij bovendien buitengerechtelijke incassokosten en eventuele schadevergoeding betalen aan ServicedeskED.
De incassokosten worden berekend aan de hand van het Besluit vergoeding voor buitengerechtelijke incassokosten.
Wanneer de Klant niet op tijd betaalt, mag ServicedeskED zijn verplichtingen opschorten totdat de Klant heeft betaald.
In geval van liquidatie, faillissement, beslag of surseance van betaling aan de zijde van de Klant, zijn de vorderingen van ServicedeskED op de Klant onmiddellijk opeisbaar.
Weigert de Klant zijn medewerking aan de uitvoering van de overeenkomst door ServicedeskED, dan moet hij nog steeds de afgesproken prijs betalen.
- De Klant doet hierbij afstand van het recht om de nakoming van enige uit deze overeenkomst voortvloeiende verbintenis op te schorten.
Artikel – Verrekening
- De Klant doet afstand van zijn recht om een schuld aan ServicedeskED te verrekenen met een vordering op ServicedeskED.
Artikel – Verzekering
De Klant moet de volgende zaken voldoende verzekeren en verzekerd houden tegen onder andere brand, ontploffings- en waterschade, en diefstal:
geleverde zaken die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de onderliggende overeenkomst
zaken van ServicedeskED die bij de Klant aanwezig zijn
zaken die onder eigendomsvoorbehoud zijn geleverd
De Klant geeft op eerste verzoek van ServicedeskED de polis van deze verzekeringen ter inzage.
Artikel – Garantie
- Wanneer de Klant en ServicedeskED een overeenkomst met een dienstverlenend karakter zijn aangegaan, bevat deze voor ServicedeskED enkel een inspanningsverplichting en dus geen resultaatsverplichting.
Artikel – Uitvoering van de overeenkomst
ServicedeskED voert de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen en volgens de eisen van goed vakmanschap uit.
ServicedeskED mag de afgesproken dienstverlening in zijn geheel of deels laten uitvoeren door anderen.
De uitvoering van de overeenkomst gebeurt in overleg en na een schriftelijk akkoord en betaling van een eventueel voorschot door de Klant.
De Klant moet ervoor zorgen dat ServicedeskED op tijd kan beginnen aan de uitvoering van de overeenkomst.
Zorgt de Klant er niet voor dat ServicedeskED tijdig kan beginnen, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten voor rekening van de Klant.
Artikel – Informatieverstrekking door de Klant
De Klant stelt alle informatie, gegevens en bescheiden die relevant zijn voor de correcte uitvoering van de overeenkomst tijdig en in gewenste vorm en op gewenste wijze beschikbaar aan ServicedeskED.
De Klant staat in voor de juistheid en volledigheid van de ter beschikking gestelde informatie, gegevens en bescheiden, ook indien deze van derden afkomstig zijn, voor zover uit de aard van de overeenkomst niet anders voortvloeit.
Wanneer en voor zover de Klant dit verzoekt, retourneert ServicedeskED de betreffende bescheiden.
Stelt de Klant niet, niet tijdig of niet behoorlijk de door ServicedeskED redelijkerwijs verlangde informatie, gegevens of bescheiden beschikbaar en loopt de uitvoering van de overeenkomst hierdoor vertraging op, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten en extra uren voor rekening van de Klant.
Artikel – Duur overeenkomst dienst
De overeenkomst tussen ServicedeskED en de Klant voor een dienst wordt aangegaan voor de duur van 12 maanden, tenzij uit de aard van de overeenkomst iets anders voortvloeit of schriftelijk iets anders is afgesproken.
Na afloop van de termijn in lid 1 wordt de overeenkomst stilzwijgend omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd, tenzij de Klant of ServicedeskED de overeenkomst opzegt met een opzegtermijn van 2 maanden. Is de Klant een consument dan geldt een opzegtermijn van 1 maand.
Artikel – Opzeggen dienst voor bepaalde tijd
De Klant kan een overeenkomst voor een dienst voor bepaalde tijd niet eerder dan na 1 jaar opzeggen.
Na afloop van de minimum looptijd van 1 jaar kan de Klant de overeenkomst in lid 1 opzeggen met een opzegtermijn van 2 maanden.
Na afloop van de minimum looptijd van 1 jaar kan een consument de overeenkomst in lid 1 opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
Is de overeenkomst voor een dienst voor minder dan 1 jaar aangegaan, dan is de overeenkomst tussentijds niet opzegbaar.
Artikel – Geheimhouding
De Klant houdt iedere informatie, in welke vorm dan ook, die hij van ServicedeskED ontvangt geheim.
Hetzelfde geldt voor alle andere informatie betreffende ServicedeskED waarvan de Klant weet of redelijkerwijs kan vermoeden dat deze geheim of vertrouwelijk is, dan wel waarvan hij kan verwachten dat verspreiding ervan ServicedeskED schade kan berokkenen.
De Klant neemt alle nodige maatregelen om ervoor te zorgen dat hij de informatie in lid 1 en 2 geheimhoudt.
De in dit artikel omschreven geheimhoudingsplicht geldt niet voor informatie:
die al openbaar was voordat de Klant deze informatie vernam of die later openbaar is geworden zonder dat dit het gevolg was van een schending van de geheimhoudingsplicht van de Klant
die door de Klant openbaar gemaakt wordt op grond van een wettelijke plicht
- De in dit artikel omschreven geheimhoudingsplicht geldt voor de duur van de onderliggende overeenkomst en voor een periode van 3 jaar na afloop daarvan.
Artikel – Boetebeding
Wanneer de Klant het artikel over geheimhouding of intellectueel eigendom overtreedt, dan moet hij aan ServicedeskED voor elke overtreding een onmiddellijk opeisbare boete betalen.
Is de Klant een consument dan bedraagt de boete in lid 1: € 1.000.
Is de Klant geen consument dan bedraagt de boete in lid 1: € 5.000
Daarnaast moet de Klant een bedrag van 5% van toepasselijke bedrag in lid 2 of 3 betalen voor elke dag dat die overtreding voortduurt.
De Klant moet de boete in lid 1 betalen zonder dat een ingebrekestelling of gerechtelijke procedure nodig is. Ook hoeft er geen sprake te zijn van schade.
ServicedeskED mag naast de boete in lid 1 ook een schadevergoeding eisen van de Klant.
Artikel – Vrijwaring
- De Klant vrijwaart ServicedeskED tegen alle aanspraken van anderen die verband houden met de door ServicedeskED geleverde producten en/of diensten.
Artikel – Klachten
De Klant moet een door ServicedeskED geleverd product of verleende dienst zo snel mogelijk onderzoeken op eventuele tekortkomingen.
Beantwoordt een geleverd product of verleende dienst niet aan dat wat de Klant redelijkerwijs mocht verwachten, dan moet de Klant ServicedeskED daarvan op de hoogte te stellen binnen 1 maand na het vaststellen van de tekortkoming.
Een consument moet uiterlijk binnen 2 maanden na het vaststellen van de tekortkoming ServicedeskED hiervan op de hoogte stellen.
De Klant geeft daarbij een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming, zodat ServicedeskED hierop gepast kan reageren.
De Klant moet aantonen dat de klacht betrekking heeft op een overeenkomst tussen de Klant en ServicedeskED.
Wanneer een klacht gaat over lopende werkzaamheden, dan kan de Klant niet eisen dat ServicedeskED andere werkzaamheden gaat verrichten dan is afgesproken.
Artikel – Ingebrekestelling
De Klant moet een eventuele ingebrekestelling schriftelijk kenbaar maken aan ServicedeskED.
De Klant is ervoor verantwoordelijk dat zijn ingebrekestelling ServicedeskED ook daadwerkelijk op tijd bereikt.
Artikel – Aansprakelijkheid Klant
- Wanneer ServicedeskED een overeenkomst aangaat met meerdere Klanten, is ieder van hen hoofdelijk aansprakelijk voor het nakomen van de afspraken in die overeenkomst.
Artikel – Aansprakelijkheid ServicedeskED
ServicedeskED is alleen aansprakelijk voor schade die de Klant lijdt wanneer die schade is veroorzaakt door opzet of bewuste roekeloosheid.
Wanneer ServicedeskED aansprakelijk is voor schade, dan geldt dat alleen voor directe schade die verband houdt met de uitvoering van een onderliggende overeenkomst.
ServicedeskED is niet aansprakelijk voor indirecte schade, zoals gevolgschade, gederfde winst of schade aan derden.
Wanneer ServicedeskED aansprakelijk is, is deze aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat door een gesloten (beroeps)aansprakelijkheidsverzekering wordt uitbetaald. Is er geen verzekering gesloten of wordt geen schadebedrag uitgekeerd, dan is de aansprakelijkheid beperkt tot het (gedeelte van het) factuurbedrag waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.
Alle afbeeldingen, foto’s, kleuren, tekeningen, omschrijvingen op de website of in een catalogus zijn slechts indicatief en kunnen niet leiden tot enige vergoeding, ontbinding of opschorting.
Artikel – Vervaltermijn
- Elk recht van de Klant op schadevergoeding van ServicedeskED vervalt 12 maanden na de gebeurtenis waaruit de aansprakelijkheid direct of indirect voortvloeit. Hiermee wordt niet uitgesloten het bepaalde in artikel 6:89 BW.
Artikel – Ontbinding
De Klant mag de overeenkomst ongedaan maken wanneer ServicedeskED toerekenbaar tekortschiet in de nakoming van zijn verplichtingen, tenzij deze tekortkoming de ontbinding niet rechtvaardigt vanwege haar bijzondere aard of geringe betekenis.
Is de nakoming van de verplichtingen door ServicedeskED nog mogelijk, dan kan ontbinding pas plaatsvinden nadat ServicedeskED in verzuim is.
ServicedeskED mag de overeenkomst met de Klant ongedaan maken, wanneer de Klant zijn verplichtingen uit de overeenkomst niet volledig of niet tijdig nakomt, dan wel wanneer ServicedeskED kennis heeft genomen van omstandigheden die hem goede grond geven om aan te nemen dat de Klant zijn verplichtingen niet zal nakomen.
Artikel – Overmacht
In aanvulling op artikel 6:75 BW geldt dat een tekortkoming van ServicedeskED door de Klant niet aan ServicedeskED kan worden toegerekend wanneer er sprake is van overmacht.
Onder de overmachtsituatie in lid 1 valt onder meer ook:
– een noodtoestand zoals een burgeroorlog of natuurramp
– wanprestatie of overmacht van toeleveranciers, bezorgers of anderen
– stroom-, elektriciteits- internet-, computer- of telecomstoringen
– computervirussen
– stakingen
– overheidsmaatregelen
– vervoersproblemen
– slechte weersomstandigheden
– werkonderbrekingenWanneer zich een overmachtsituatie voordoet waardoor ServicedeskED 1 of meer verplichtingen naar de Klant niet kan nakomen, dan worden die verplichtingen opgeschort totdat ServicedeskED kan nakomen.
Vanaf het moment dat een overmachtsituatie ten minste 30 kalenderdagen heeft geduurd, mogen zowel de Klant als ServicedeskED de overeenkomst schriftelijk in zijn geheel of deels ongedaan maken.
ServicedeskED hoeft in een overmachtsituatie geen vergoeding aan de Klant te betalen, ook niet wanneer ServicedeskED hiervan voordeel heeft.
Artikel – Wijziging overeenkomst
- Wanneer het voor de uitvoering ervan nodig is om een gesloten overeenkomst te wijzigen, kunnen de Klant en ServicedeskED de overeenkomst aanpassen.
Artikel – Wijziging algemene voorwaarden
ServicedeskED mag deze algemene voorwaarden wijzigen.
Wijzigingen van ondergeschikt belang mag ServicedeskED altijd doorvoeren.
Ingrijpende wijzigingen zal ServicedeskED zoveel mogelijk vooraf met de Klant bespreken.
Een consument mag bij een ingrijpende wijziging van de algemene voorwaarden de onderliggende overeenkomst opzeggen.
Artikel – Overgang van rechten
De Klant kan geen rechten uit een overeenkomst met ServicedeskED aan anderen overdragen zonder schriftelijke toestemming van ServicedeskED.
Deze bepaling geldt als een beding met goederenrechtelijke werking zoals in artikel 3:83 lid 2 BW.
Artikel – Gevolgen nietigheid of vernietigbaarheid
Wanneer 1 of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden nietig of vernietigbaar blijken, dan heeft dit geen invloed op de overige bepalingen van deze voorwaarden.
Een bepaling die nietig of vernietigbaar is, wordt in dat geval vervangen door een bepaling die het dichtst in de buurt komt van wat ServicedeskED bij het opstellen van de voorwaarden op dat punt voor ogen had.
Artikel – Toepasselijk recht en bevoegde rechter
Op deze algemene voorwaarden en iedere onderliggende overeenkomst tussen de Klant en ServicedeskED is Nederlands recht van toepassing.
De rechter in het arrondissement van de vestigingsplaats van ServicedeskED is exclusief bevoegd om kennis te nemen van eventuele geschillen tussen de Klant en ServicedeskED, tenzij de wet iets anders bepaalt.
Opgesteld op 12 juni 2024.
PRIVACYVERKLARING (PRIVACYBELEID)
Zodra je onze website www.servicedesked.nl bezoekt of contact met ons opneemt, ontvangen we informatie over jou. In deze privacyverklaring leggen we uit wat we met die informatie doen. We gaan altijd zorgvuldig met je informatie om en slaan die veilig op. Heb je vragen of wil je weten welke informatie we van je hebben, neem dan contact op met ons. We kunnen deze privacyverklaring aanpassen als we dat nodig vinden. We raden je daarom aan om deze privacyverklaring regelmatig te bekijken, zodat je van deze wijzigingen op de hoogte bent. Deze privacyverklaring is voor het laatst gewijzigd op 12 juni 2024.
Inhoudsopgave
- Wanneer pas je deze privacyverklaring toe?
- Wie gebruikt je gegevens?
- Van wie gebruiken we gegevens?
- Hoe komen we aan je gegevens?
- Welke gegevens van je gebruiken we?
- Waarvoor gebruiken we je gegevens?
- Hoelang bewaren we je gegevens?
- Met wie delen we je gegevens?
- Waar slaan we je gegevens op?
- Hoe veilig zijn je gegevens bij ons?
- Wat mag je van ons vragen?
- Welke regels gelden voor deze privacyverklaring?
- Welke cookies gebruiken we?
- Wat doen we met gegevens van minderjarigen?
- Heb je een vraag over deze privacyverklaring?
1. Wanneer pas je deze privacyverklaring toe?
Deze privacyverklaring is van toepassing op alle persoonsgegevens die we verwerken en op alle domeinen die aan ons gerelateerd zijn. Het gaat hier om de persoonsgegevens van iedereen die weleens contact met ons heeft gehad of onze website heeft bezocht, zoals bezoekers, klanten en zakelijke contactpersonen. Persoonsgegevens zijn alle gegevens die herleidbaar zijn tot jou als individu, zoals je naam, telefoonnummer, IP-adres, klantnummer of surfgedrag. Wil je meer weten over persoonsgegevens, kijk dan op de website van de Autoriteit Persoonsgegevens.
2. Wie gebruikt mijn gegevens?
ServicedeskED is verantwoordelijk voor de website www.servicedesked.nl en daarmee de verantwoordelijke organisatie voor het gebruik van je persoonsgegevens zoals beschreven in deze privacyverklaring. De volledige gegevens zijn:
ServicedeskED
Isabellaland 321
2591SH Den haag
68850697
3. Van wie gebruiken we gegevens?
We verwerken de persoonsgegevens van iedereen die contact met ons heeft gehad of onze website heeft bezocht. Dit zijn onder meer bezoekers, particuliere klanten, zakelijke klanten en contactpersonen van onze partners.
4. Hoe komen we aan je gegevens?
We krijgen de gegevens rechtstreeks van jou zodra je:
- onze website bezoekt
- een account aanmaakt
- gegevens invult op onze website
- contact opneemt met ons via mail, telefoon of op andere manier
We maken gebruik van de volgende gegevens:
- naam
- geslacht
- woonadres of vestigingsadres
- e-mailadres
- telefoonnummer
- betaalgegevens
- geboorteplaats
- geboortedatum
- leeftijd
- opleiding(sniveau)
- salaris
- functie
- fotomateriaal
- financiële gegevens
- filmmateriaal
We gebruiken je persoonsgegevens alleen voor het doel waar we die voor mogen gebruiken:
- we gebruiken je gegevens omdat we je als klant de beste service willen geven en we dat zonder die informatie niet kunnen doen
7. Hoelang bewaren we je gegevens?
We bewaren je persoonsgegevens zo lang als we dat volgens de wet moeten doen en zo lang als nodig is voor het doel waarvoor we je gegevens gebruiken. Zolang je bijvoorbeeld klant bij ons bent, bewaren we je gegevens volgens de wettelijke bewaartermijn van zeven jaar. Daarna bewaren we je gegevens alleen voor statistische doeleinden en om eventuele klachten of juridische zaken af te handelen. Wil je meer weten over hoelang we specifieke gegevens van je bewaren, neem dan contact met ons op.
8. Met wie delen we je gegevens?
We kunnen je persoonsgegeven geven aan anderen. We doen dit alleen als:
-
je klant bij ons bent
9. Waar slaan we je gegevens op?
We verwerken je gegevens binnen de Europese Economische Ruimte (EER). Dit houdt in dat we ook je gegevens binnen de EER opslaan. Heb je hierover vragen, neem dan gerust contact met ons op.
10. Hoe veilig zijn je gegevens bij ons?
We hebben er veel aan gedaan om je gegevens zowel organisatorisch als technisch zo goed mogelijk te beveiligen. We hebben onze systemen en verschillende communicatiemiddelen beveiligd om ervoor te zorgen dat je gegevens niet in de handen van anderen terechtkomen. Je gegevens zijn dus veilig bij ons. Ook zorgen we ervoor dat je gegevens alleen worden gebruikt door mensen die daar van ons toestemming voor hebben gekregen. Heb je vragen over de specifieke manier van beveiligen, neem dan contact met ons op. Wanneer we je gegevens delen met anderen, dan zijn zij ook verplicht om daar met dezelfde zorg mee om te gaan als wij. Merk je dat dit niet zo is, laat het ons ook weten.
11. Wat mag je van ons vragen?
Omdat we persoonsgegevens van je gebruiken, heb je verschillende rechten. Deze rechten zetten we hieronder voor je op een rijtje.
Recht op informatie
We moeten je op een begrijpelijke en heldere manier uitleggen wat we met je gegevens doen en welke controle je daarover hebt. Daarom leggen we in deze privacyverklaring uitgebreid uit welke gegevens we van je verzamelen en hoe we met je gegevens omgaan.
Recht op inzage
Je mag ons altijd vragen om je gegevens die we van je hebben in te zien.
Recht op correctie
Je mag ons vragen om je gegevens te laten corrigeren als deze niet juist of onvolledig zijn.
Recht om bezwaar te maken
Je mag bezwaar maken tegen de verwerking van je gegevens als je het niet eens bent met de manier waarop we met je persoonsgegevens omgaan. Dit recht geldt voor de gegevens die we gebruiken voor direct marketing. Zo kun je bij ons aangeven dat je niet langer mail van ons wilt ontvangen. Dat geldt ook voor gepersonaliseerde aanbevelingen op onze website.
Recht op dataportabiliteit
Ben je klant bij ons of heb je toestemming gegeven voor het gebruik van je gegevens, dan mag je ons vragen om je de digitale gegevens te sturen die we van je hebben. Zo kun je die gegevens overdragen aan een andere organisatie als je dat wenst.
Recht op beperking
Je mag ons vragen om het gebruik van je gegevens te beperken. Dit betekent dat we in bepaalde gevallen je gegevens alleen mogen bewaren maar niet gebruiken.
Recht om vergeten te worden
Je mag ons vragen om alle gegevens die we van je hebben te verwijderen. We verwijderen dan alle gegevens die tot jou herleidbaar zijn. In sommige gevallen kunnen of mogen we je gegevens nog niet verwijderen. Zo moeten we sommige gegevens 7 jaar bewaren voor de belastingdienst.
Recht om een klacht in te dienen
Je mag een klacht indienen over de wijze waarop we met je gegevens omgaan. Heb je een klacht dan lossen we die graag voor je op. Neem daarvoor contact op met ons. Ook mag je je klacht bij de Autoriteit Persoonsgegevens neerleggen. Uiteraard hopen we dat het niet zover komt, maar in het uiterste geval mag je ook naar de rechter stappen. In dat geval is het de rechtbank in de vestigingsplaats van ServicedeskED die je klacht gaat behandelen.
Hoe dien ik een aanvraag of klacht in?
Stuur je aanvraag of klacht naar ons via contact@servicedesked.nl. We verwerken je aanvraag of klacht binnen 30 dagen. Gaat het om meerdere aanvragen of klachten of is je aanvraag of klacht complex, dan kan dit meer tijd met zich meebrengen. In dat geval nemen we uiterlijk binnen 60 dagen contact met je op. We kunnen je vragen om je te identificeren. In dat geval vragen we bij je gegevens op om er zeker van te zijn dat je de juiste persoon bent van wie de persoonsgegevens zijn.
12. Welke regels gelden voor deze privacyverklaring?
Onze privacyverklaring moet aan verschillende voorwaarden voldoen. Deze voorwaarden vind je met name terug in de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Daarnaast de algemene regels die volgens de Nederlandse wet gelden van toepassing op onze privacyverklaring.
13. Welke cookies gebruiken we?
Je kunt zelf aangeven welke gegevens we van je mogen gebruiken. Heb je ons toestemming gegeven voor het personaliseren van je profiel op basis van je surf- en zoekgedrag, dan kunnen we onze website speciaal op jou instellen zodat het gebruik ervan makkelijker en persoonlijker wordt. We doen dit met behulp van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan onze website geplaatst wordt op je hardware.
We gebruiken de volgende soorten cookies op onze website:
- functionele cookies, zoals sessie- en login cookies voor het bijhouden van sessie- en inloginformatie
- geanonimiseerde analytische cookies, om inzicht te krijgen in het bezoek aan onze website op basis van informatie over bezoekersaantallen, populaire pagina’s en populaire onderwerpen
- niet-geanonimiseerde analytische cookies, om inzicht te krijgen in het bezoek aan onze website op basis van informatie over bezoekersaantallen, populaire pagina’s en populaire onderwerpen
- tracking cookies zoals advertentiecookies die zijn bedoeld voor het tonen van relevante advertenties
Meer specifiek gebruiken we de volgende cookies:
- Google Analytics geanonimiseerd (analytische cookies)
- Google Analytics (analytische cookie)
- Facebook (tracking cookie)
- Google Adwords (tracking cookie)
We richten ons met onze website of als organisatie niet specifiek op minderjarigen. Dit houdt in dat als je jonger bent dan 18 jaar, je toestemming nodig hebt van een ouder of voogd om gebruik te maken van onze website. Ben je bij je bezoek aan onze website of webshop minderjarig, dan gaan we ervan uit dat je voor je bezoek deze toestemming hebt gekregen.
15. Heb je een vraag over deze privacyverklaring?
Heb je een vraag over onze privacyverklaring? Neem dan gerust contact op met ons door een mail te sturen naar contact@servicedesked.nl. We helpen je graag.